Bigsecret3 zlemceylan var canım hayırlı olsun istersen bir kan ver ya da yarın sabah yine tekrarla bize de dua etmeyi unutma Ben de bu ay güzel haber bekliyorum Rabbim gönlünce her şeyini nasip etsin 🥰
zlemceylan Bigsecret3 sağlık ocağı kapalı aslında birkaç gün daha bekleyip ona göre versem daha iyi olur 🥰😍
zlemceylan Elif-ada- yaa gerçekten miii ben yine de emin olmak istemiyorum birkaç gün daha bekleyip 😍❤️
Elif-ada- zlemceylan prodoctormu testin çok küçük betayı algılıyor biraz bekle sonra insan çok sitres oluyor ama var çizgi pembe🥰
Elif-ada- zlemceylan Evet biraz bekleyince çıkıyor bendede öyle oldu var var gözün aydın yoksa hicbirsey çıkmıyor
Esraern03 Elif-ada- zlemceylan benımde aynı böyleydı adetime 1 2 gün vardı 15 haftalık hamileyim şuan. Beta düşük çıkar şimdi
iremnur23 zlemceylan Benimde böyle çıkmıştı hemen acile gidip kan vermiştim daha çok yeni ve küçük olduğu için ultrasonda göremediler kan sonucum geldi bhcg değeri yüksek olunca hamilesin dediler sende kan ver bence inşallah hayırlı sonuçlar alırsın. :)
zlemceylan iremnur23 ben birkaç gün daha bekleyip kan vereyim diye düşünüyorum bakalım hayırlısıyla en azından hayal kırıklığı yaşamamak için 🥰❤️
Esra20516 zlemceylan İnşAllah vardır canım hayırlı güzel sonuçlar nasip etsin Rabbim benim de aynısı olmuştu benim gecikmem vardı 6 gün ama hayalet çizgiymiş hayal kırıklığı yaşadım inşAllah senin ki pozitiftir aynı marka testi kullanıyorum bu arada 🙏🏻
zlemceylan Esra20516 aaa prodoctor markada genelde yalancı pozitif olmuyor deniliyor ama dün de yapmıştım onda da böyleydi