Burjucan bhrm35 ben varım. 24+6 olduk kızımla şükür hiç bir sıkıntım ağrım sızım yok sadece iştahımız fazla açık 6 kilo almışım şimdi de tatil yolundayız☺️
Sezgin bhrm35 3 keredir sol kasığıma sanki bıçak sokup çıkartıyolar. Sol kalçama belden ağrı vuruyor bir de Allaha çok şükür bunlar dışında iyiyim sen nasılsın
Aysegolcuk bhrm35 24+3 haftalığız kızımla şimdiden 10 kilo aldim iştahım açıldı hersey yiyebilirim herhalde 20 kilo falan alırım bu gidişle 😔
bhrm35 Burjucan hehe 😁Bizde 21 e giricez inş 😁Bu cimcimeler galiba hep böle 🤣Anneleri yemekten çatlatacaklar🙈🙉🙊
Nuraydiyebiri 24+3teyiz. 9 mayıs görünüyor doğum 😊 iştahım açıldı her şeyi yiyebilirmişim gibi hissediyorum 😁
Meleksu Sezgin benimde aynı canım sol kalçam bele kadar vuruyor zorlanıyorum yürürken neden oluyor acaba bende 8 kilo aldım iştahım güzel MaşaAllah 😋
bhrm35 Sezgin bunlar genel sıkıntılar cnm muhtemelen bendede aynı çünkü bel agrısı en ufak bi iş yapsam yürüyemez hale geliyorum kasık agrılarıda beraber tabi 🤧İştahı hiç sorma hele habire yiyoz 😁
Sezgin Meleksu valla hiç bilmiyorum ama magnezyum eksikliğinden diyenler var 16. Haftadan beri magnezyum kullanıyorum ama hiç düzelmedi. Daha şimdiden topallıyorum ya 11 kilo aldım ben
Meleksu Sezgin bende kullanıyorum magnezyum ondan olda biraz etkiler ilaçlar ya kimiside Bebek büyüyor aşagıya yanlara baskı yapar onların agrısıdır diyor Allah kolaylık versin bakalım
dml33 bhrm35 23+4 olduk kahvaltıdan sonra midem cok kotu oluyo ya hergun ayni seyi yasamktn skildim yaniyo eksiyo bi degisik onun dışında iyi 😊
Sezgin dml33 aaa canım sen miydin bayağı bir süre bebeği hissetmeyen. Şimdi nasıl hissediyor musun artık bebeği
dml33 Sezgin evet bndim 23. Haftada hissettm baya iyi tekmeyle cok bekledin dedi cocuk sanirim iyi bi gecirdi bana sonra hafif hafif vurmaya başladı bir gun hissediorm bi gun hissetmiorm simdide aksam Ozellikle hareket edio gunduz uyuyo hanimefendi 😀
Arsmngmz bhrm35 17 mayıs insallah erkek bebiş bekliyorum 😍 biraz zorluyor beni 8,5 kilo aldım 10 gündür kalça agrısı kasık agrısı var oturup kalkarken iğne batıo gibi devam ederse gidicm doktora benim gibi yasayan vamı?? Karnım altta biraz 23 haftalığız😅😅
Sezgin Arsmngmz yaa çok zor özellikle şu kalça ağrısı. Yalnız ben yanlış yazmışım. Benim bunların hepsi sağ tarafta oluyo sol yazmışım yanlışlıkla🙈🙈
biricigimbebegim bhrm35 23+5 olduk biz de ☺️ 2.5-3 kilo anca aldım ama karnım midem kocaman oldu Egzersiz yapmıyorum eriniyorum Bir de çatlak için bebe yağı sürüyorum Her gün sürüyor musunuz Bir yerde günde 4 defa sürün diye okudum
Nezaketyildiz 22 haftalığım 9 kilo aldım kızım olcak hayırlısıyla inşallah Salı günü ayrıntılı ultrasonum var kızlar.