[silindi] yasem1nsylmz blog kısmına bakın orada sancılarla alakalı bir yazı var faydalı olacaktır gerçek ve yalancı sancı ayrımı için
Ally_35 _mooms değişik bişey valla ayağa kalkınca yürüyemiyo gibi oluyorum sanki idrarımı yapcak gibi bi his oluyor ya tam 40 olursa eğer yine bi belirti olmazsa ne yapcam acilemi gideyim
_mooms Ally_35 40 olunca bi doktoruna git bende 40 olunca gidicem gününü doldurduğu için belki suni sancı ile doğumu başlatmayı denerler. Ben bi diyicem suni sancı verseniz diye doktoruma.