yasem1nsylmz Doğumun başladığını nasıl anlarız sancılar ne şekilde gelir. Şuanda belimde ve kasığımda geçmek bilmeyen bi regl ağrısı gibi bi ağrı var Doğuruyor muyum yoksa🥹😳😳😳😳😳
irem88 yasem1nsylmz canım sancılar 2 saati geçerse doğum sancısıdır yalancı sancı en fazla 2 saat sürüyor ama normal sancı git gide artar ayakta dursada yatsanda düzenli aralıklarla ağrın olur mesela gir ılık bir duş al sonra soluna yat bir süre geçerse yalancı sancı ama geçmiyorsa doğum sancısı
Sehertass yasem1nsylmz ya 34 haftalığım şuan benimde adet agrım gibi agrım var ama anlayamıyorum bu doğum sancısımı geçmiyo ama yaklaşık 40 dkdır böyle
[silindi] yasem1nsylmz blog kısmına bakın orada sancılarla alakalı bir yazı var faydalı olacaktır gerçek ve yalancı sancı ayrımı için
E-34 Sancılarının sıklığını takip et kaç dakika sürüyor kaç dakika da bir geliyor. 1 saat boyunca takibini yap. Aynı aralıklarla sancın devam ederse hastaneye gitmelisin doğum başlıyor demek. Kaçıncı haftadasın bide nişanın geldi mi
m_mervee @yasem1nsylmz öyle başlıyor düzensiz ilerliyor şiddeti arttıkça sancı araları kısalıyor ve düzenli geliyor kaç haftalıksınız 🤗 bu arada karında kasılıp gevşiyor ben bunu sancı başlamadan 1 saat önce yaşamıştım
Ally_35 _mooms baş aşağı mı hiç Bilmiyorum şuan başı yukarda aşada olduğunu nasıl anlarım sürekli göbek çevremde kendini şişiriyor kafasımı sırtımı anlamadım😂😂
_mooms Ally_35 alt karın sert ise baş aşağı oluyormuş galiba biri öyle söylemişti bana bide hareketlerini üst tarafta hissediyorsan dönmemiştir benimde üstte ve dönük değil
m_mervee @yasem1nsylmz kanaman yoksa suyun gelmediyse ağrı uyutabilecek durumdaysa hala dinlen enerji topla 😂
Nes7616 Ben yere otururken aniden kaşığıma bişey oldu zedelemiş gibi incitmiş gibi hala da ağrıyor birkaç saat oldu bağlarıma zarar vermiş olabilir miyim kasığımda yoksa hissettiğim acı gebelikle doğumun yaklaşmasıyla ilgili olabilir mi
Ally_35 _mooms değişik bişey valla ayağa kalkınca yürüyemiyo gibi oluyorum sanki idrarımı yapcak gibi bi his oluyor ya tam 40 olursa eğer yine bi belirti olmazsa ne yapcam acilemi gideyim