Bella34 Heyzil ruhunuzu ferah tutun eğer testler normalse detaylı hiç korkmayın saglıkla kucagınıza alın inşallah
Mert_annesi Ata harika bir isimmm 🖒Saglikli sihhatli bir sekilde kucaginiza almayi nasip etsin Allah ❤
Mrsmy Ata ismi cok guzel bi isim.ben de ogluma Ata ismini koyacagim insallah.yillar oncesinden dilegimizdi bu.soyadimiz Türk ile basliyor ve cok ozel,ayricalikli bir isim oluyo ❤🙏bebeginizi saglikla alin kucaginiza insalllah.