Bella34 Herkese merhaba bu 4. Hamileliğim 1 düşük ve birde 26 haftalık kaybım var. 6 yasında saglıklı bir kızım var simdide 16+1 hamileyim ve oğlum olacak. Ata ismi nasıl sizce? Daha önce kaybettiğimiz oğluma Emir ismini ve rahmetli kayınbabamın ismi İhsan’ı koymuştuk fakat maalesef ikisinide üstüste gömdük o yüzden bu sefer tek isim olsun istiyoruz. Yorum lütfen..
Kelebek123 Bella34 Allah sabır versin. Bebeğin de hayırlı olsun. İnşallah sağ salim alırsın kucağına. Ata ismini tek başına ben pek beğenmedim. Kendi fikrim. Daha güzel isimler var bana göre.
Bella34 Umudumccc maalesef çocugun beyni gelişmedi kka teşhisi vardı ve 4 tane kist vardı hidrosefali vardı mecbur tahliye kararı aldık kahrolarak 😢
Emelim Bella34 çok güzel isim hayırlısıyla sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin rabbim🙏 çok sade olduğunu düşünürseniz Atahan da koyabilirsiniz 😘
Heyzil Bella34 öncelikle çok güzel bir isim. 26 haftalık iken neden kaybettiniz. Şuan hamileliğim çok sıkıntılı geçiyor. 25. Haftaya yeni girdim. Korku içince yaşıyorum. Her an ters birşeyle karşılaşmam diye
Bella34 Heyzil maalesef çocugun beyni gelişmedi kka teşhisi vardı ve 4 tane kist vardı hidrosefali vardı mecbur tahliye kararı aldık kahrolarak 😢
Bella34 Heyzil ruhunuzu ferah tutun eğer testler normalse detaylı hiç korkmayın saglıkla kucagınıza alın inşallah
dmngrkm Bella34 ben de çok beğeniyorum harika bir isim biz Toprak Ata olarak koyalım diyoruz ama bakalım hayırlısı.