greybrde Nisbaral sadece ağzı oluyor ya zaten o kısım pilastik olur. Biberon ben küçük boy cam büyük boy pilastik almıştım saha doğrusu ablam Philips avent servisinde çalışıyordu o hediye almıştı bize