Nisbaral Kızlar bu ikisini almayı planlıyorum biri 0 diğeri 1+ yazıyor şimdi bilmedigim icin sorucam 0 olan ilk ay 1 ay yazan da ayını dolduruncamı kullanıyor yani 2+ ucu 2. Ayındamı alıcaz neye göre uç değiştiriyoruz
Guzelanne56 Nisbaral 0 olan ilk 30 gun 1 ay yazan 30 günden sonrası için Ay ucu yok 3. Ay ucu var bu markanın bebek 90 günlükken 3. Ay üstü uca gecılıyor genelde yanı 1 aylık olanla bebegın durumuna göre devam da edebılırsın hemen 3 aya da gecebılırsın 1 ayını bıtırınce
greybrde Nisbaral yorumlarla alakası yok bilende yazmış bilmeyende 😀 ucundaki delik sayısı canım o ben +1 yazanı 2. Ayına kadar kullandım mesela anne göğüsü gibi yavaş geliyor
Guzelanne56 Nisbaral 2 olan yok bebegın emıs gücüne göre 1 ile devam edebılırsin 3 ayına kadar yada dırekt 60 günlük olduktan sonra 3 e gecebılırsın Avent bıberonda 0-1-3-6 ay üstü var
Elfidaa Ben 1 ay yazandan aldım ilk doğduğundan beri onu kullanıyorum. Hiç sütüm olmadığı için hep mama kullandik
Nisbaral Elfidaa 0 yazana gerek olmadımı acaba ben de şimdi sepete iki ürün ekleyince fiyat düşüyor diye bakıyorum ama bir artı ay olanımı alsam sadece
Guzelanne56 Nisbaral gerek var ilk ay ıcın çünkü onun delıgı daha küçük akışı daha yavaş bebegın tıkanmasını engeller yenı doğan ıcın 1 ay üstü fazla ne yazıkkı
Elfidaa Nisbaral 0 yazana gerek duymadim hiç zaten 1 inde deliği küçük,herkes birşey demiş kafanız karışmıştır muhtemelen ama ben cam biberon da tavsiye etmem çok çabuk kırıliyo o kadar para veriyoruz yazık 😊
Nisbaral Elfidaa greybrde teşekkür ediyorum o zaman sadece 1+ yazanımı almalıyım 0 a ihtiyaç olur mu bilemedim ki şimdi☺️
greybrde Nisbaral 1 yazanı al sadece başlık satılıyor e ebekte falan ihtiyaç duyarsan sadece başlık alırsın
greybrde Nisbaral sadece ağzı oluyor ya zaten o kısım pilastik olur. Biberon ben küçük boy cam büyük boy pilastik almıştım saha doğrusu ablam Philips avent servisinde çalışıyordu o hediye almıştı bize