Bbk88 rica ederim ben sizin yorumlarınızi görüyorum hep olumlu haber alicaksniz gönülden inanıyorum ve dua da ettim evet ben 2 yıllık evliyim ilk bir yıl dolunca rahim flmi çekindim onda tüpler kapalı çıktı sağ açıldı sol açılmadı sonra ben doktoru değiştirdim takip yaptı yumurta takibi bebeğin tutunma yerinde polip varmıştı polip ameliyatı oldum bir ay yasakti sonrasnda iki kez bir kimyasal bir de 7 hftalik kalp atışı olmadi kürtaj oldm Nisan’da ve 3 ay korunduk genetik verdik iyi sadece bir gen heterizigot varyant oda folik asit ve vitaminleri depolamiyormus mhtr677 t geni temmuzda tekrar başlamıştık bir sol bir sağ şeklinde bazen iki kez aynı tarftan yumurtlama oluyordu ben araştırdim ve amleiyat olmak istediğimi doktoruma söyledim sonuç iyi şükür umarım bundan sonraki süreç güzel olur🤲💐