Masal1234_ merhaba benimnde hsg de sağ kapalı sol açık çıktı asilama şansı düşük diye direk tüp bebeğe geçtim ben tüp bebek doktorum rahim filmi kesin sonuç verir mi dersen en garanti yöntem laporoskopi dedi açık mı kapalı vs öğrenmek icjn ama diyelim ki oldun laporoskopi kapalı olduğunu gördük elimize birsey geçmez dedi benim açılma ihtimali de yüzde 1 di ondan direkt tüp bebeğe geçtim tek tuplede kaliniyor ama ne zaman olacağı belli olmaz diye yaşım da 31 diye gectim tüp bebeğe. Hsg de hafif tikanik olan tupler açılıyor .laporoskopi daha net sonuç verir.hersey gönlünüzce olsun insallah💜