Zuluss ikiside bir secenektir doktor , anne ve cocuk karar verir buna ama kimse durduk yere 7 kat kesilip gunelrce yatakta yatmak istemez bende vajinal dogum yaptim fakat catim dardı ama bebekte kanala inmisti ve mecburiyetten vajinal dogum yaptim ve 40 dikisim vardi dogum sonrası 1 ay fiziksel olarak kendime gelemedim psikolojik olarak soylemiyorum bile yani keske sezaryan olabilseydim bu kadar kötü anlamda etkilenmezdim yani herkesin vücudu bir değil, vajinal dogum hic kesik olmadan olursa guzel diger turlusu yine eziyet ikisi de zor insanlari ayristirmayin lütfen hangisi anne ve bebek icin saglikliysa onu yasasinlar