Zuluss Evet ama malesef zorunda olmadan tercih edilen sezaryen hem anne için hemde bebek için çok zararlı ama insanlar bunun farkinda değil malesef.Normal dogumda 42 haftaya kadar bekleme gibi bir durumda söz konusu aslinda, yani acele etmeyip bebegin saglik durumunu gözetim altinda tutarak bu haftalara kadar beklenebilir.Ben hep normal dogum istedim ilk dogumumda normal oldu çok sukur insallah ikinci de ayni şekilde olur.