Pelnztrk 14+5’te hissettim ilk. Yüksek ihtimalle tüm vücut hareketiydi😅 içerden biri çok hafif dürtmüş gibiydi. Sonrakilerde emin olamadım belli belirsiz kıpırtılar. 17. Haftamdan beri seyrek aralıklarla hissediyorum. Hafif gaz hareketine benziyor, pıt pıt 🫠 bi kıpırtı hali..