Kızlar doğuma 5 hafta kaldı ve oğluma isim koyamıyoruz. Eşimde kararsız ben de ve bu bizi çok yordu 🥺 cinsiyetini öğrendiğimizden beri düşünüyoruz ve bulduğumuz isimler içimize sinmiyor. Siz nasıl karar verdiniz, ne kadar sürede verdiniz? Ve ismini seçerken içinize sindi mi? Yorumlarınızı bekliyorum