Bu sigara o kadar berbat bişey miş ben bunu anladığım halde bırakamıyorum 16 haftalık hamileyken kontrole gittiğimde birden bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim sanki dünya başıma yıkıldı nasip dedim ama içinden o pişmanlığı hiç atamadım çünkü sigara içiyodum hep kendimi suçladım herkes ondan olmamıştır dedi ama ben hala ondan olduğunu düşünüyorum şuan ikinciye hamileyim çok büyük konuşmuşum sigara mı bi daha aman allahım dedim kesinlikle ağzıma sürmem şuan 6 haftalık hamileyim hala tam anlamıyla bırakamadım kendimden utamıyorum çok az günde 2 3 tane ama bunun bile olmaması lazım çok pişman oluyorum tekrar aynı şeyleri yaşıcam diye çok korkuyorum