dilayrtt m_mervee ya herkes çok olumlu anlatmış çok teşekkür ederim. Peki devlet hastanesinde mi yaptınız doğumu hanımlar ?
m_mervee @dilayrtt özelde yaptım ben ama kendi kendime doğurdum diyebilirim ebeler ilgilenmedi doktor suyu patlatıp kesip dikmeye geldi..tek avantajı eşim ve annem hep yanımdaydı sancıyı onlarla çektim
Melek3675 dilayrtt doğumum çok güzel geçt çok kolaydı ama benim de iç dikişim çok fazlaydı 40ım çıkınca resmen iyileşti dikişlerim