dilayrtt Doğumum toplamda 12 saat sürdü, son 3 saat hariç sancılar gayet dayanılırdı, son 3 saat zordu yalan yok. Doğum anı zaten kolay, ki karnıma bastırmaları gerekmişti doğru ıkınamadığım için, o bile çok ağrılı bir işlem değildi. İçte 1 dışta 4 dikişim oldu toplam. 2 saate ayaktaydım