39+4′üm ama ne nişan, ne sancı, ne su, ne karın aşağı inmesi hiçbir şey yok. Yerli, yabancı bütün egzersizleri yapıyorum, ekstra merdiven inip çıkıyorum, yürüyüş yapıyorum, hurma, ananas, ahududu yaprağı çayı hepsini yiyip içiyorum ama tık yok. Böyle olup normal doğum yapan var mı, ne zaman belirti oldu vs. yazarsanız çok sevinirim? 🥹