blackeagle cnm ben kabak lif kullanıyorum her banyomda yuzumu ne cok hafıf ne cok sert bastırarak keselıyorum ölü deriyi temızlıyo boylece sıvılce olusmuyo cıltte puruzde kalmıyo ama banyodan bı kac saat snra bı nemlendırıcıyle cok yaglı ve agır olmayan nemlendırın cunku keseledıgınız ıcın cok kuruyo cılt