blackeagle Benim de 4. haftamdan itibaren sivilce problemim olmamasına rağmen çene altim ve yanlarımda çıktı. 8+3 üm şuan halen geçmek bilmediler :) Hormonal durumlardan kaynaklı yapacak bişey yok bebişlerimiz için katlanıcaz. Ben de Neutrogena Pembe Greyfurtlu günlük temizleme peelingi kullanıyorum cildimi temizlerken ve sonrasında gül suyu sürüyorum pamukla tampon yaparak. İyi geliyor en azından canlı bir görünüm oluyor. Beyaz tenli olduğum için çene altımda çıkmasına seviniyorum artık ne yapayım :) Görünür yerde olsa hepten saklayamam çalıştığım için makyaj yapmayı de sevmiyorum. İdare edeceğiz napalım fazla kimyasal ürünlere kaçmadan