petronix Merhaba kızlar bugün adet olmam gerekiyor olmadım bu sabah İlk idrarla yaptım çizgi yoktu 2 saat sonra bir çizgi daha belirdi az önce suya tuttum geçmedi sizce var mıdır? Bilenler yazarsa çok sevinirim..🌸 Bu da dün yapmıştım 2. Resim
basakc36 petronix Öncelikle gönlünden ne geçiyorsa o olsun canım. Gebelik varsa beş dakika bile sürmeden ikinci çizgi çıkıyor. Sen iki saat sonra belirdi yazmışsın sanırım
anneolucam petronix az önce benimde testim böyleydi canım 2-3 gündür geciktim az önce yaptım artık dayanamayıp kısmet diyorum bende🥲
anneolucam petronix hayali bir çizgi bende görüyorum senin testinde belirtin varmı peki adetin geciktimi kaç gün gecikti
petronix obli Pazartesi vermeyi düşünüyorum negatif görmekten yoruldum bende onun için sizlere danışmak istedim teşekkür ederim daha önce hiç bir testimde silik sonradan çıkmadı
petronix basakc36 Teşekkür ederim evet 2 saat sonra çizgi oldu ama daha önce çok test yaptım günler sonra bile çizgi olmadı onun için umutlandım 🥺
Havvabektas petronix 2 saat sonra çıkan çizgi doğru değil ilk 5 dk çıkan doğru kan verin net cevap alırsınız
obli petronix 2 saat sonra çıktıysa doğru olmayabilir yarın ilk idrarınızla yapın ve ilk 5 dakikada çıkması lazım varsa.
petronix Havvabektas Kanı pazartesi vercem kuruma cizgisi suya tutulursa geçer yazıyordu suda geçmedi sizce yinede geçersiz midir
petronix anneolucam Kaç dakika sonra çizgi çıktı sizin bugün adet olmam gerek her zaman günü gününe oluyorum goguslerim baya hassaslaştı sık idrara çıkıyorum inşallah hamileyizdir yarın sabah yine denicem sizde denerseniz buraya yazın
anneolucam petronix aynı şeyleri yaşıyoruz canım şuan bende sık idrara çıkıyorum belim ve bacaklarım ağrıyor anlamsız şekilde bakalım hayırlı sonuçlar alırız inşallah çok dua edicem sende dualarımdasın canım merak etme😪🙏🏻inşallah hamileyizdir bende bugün olmazsam yarın ilk idrarla yeniden yapıcam sabah bugunki testimde senin attığın gibi aynı çıktı sanki bi siliklik var ben görüyorum ama fotoğrafta belli olmuyor🙃 nasip tabi benimde 5-10 dk sonra belirdi
Aysenurkayaa23- petronix bende öyle öğrendim canm saatler geçmişti kuruma çizgisidir dedim sonra kan verdim pozitif çıktı inşaallah sende öylesindir🤲🏻😍
petronix Aysenurkayaa23- Ay sizin adınıza çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende hamileyimdir😍😍 belirtileriniz neydi
anneolucam Aysenurkayaa23- umarım benimde öyledir bende az önce en silik şekilde olan çizgiyi suya tuttum fakat çizgi gitmedi artık pazartesi kan veririm o zaman kadar adet olmazsam eğer🥲
Aysenurkayaa23- petronix adet olacakmış gibi sancım vardı bacaklarım sızlıyordu sık idrar çıkıyordum birde idrarda köpük değilde baloncuk görüyordüm
petronix Aysenurkayaa23- Adet olacakmış gibi sancılar beni çok korkutuyor heran adet olucam sanıyorum🥺 inşallah olmam bana dua eder misiniz 🌸
Aysenurkayaa23- orkidemm_ benim halen çok ağrıyor 😅 ben güçlü olmak zorundayım oğlum dört dönüyor peşime meme bıraktırıyorum birde temizlik yemek derken çok bitkinim ya çok🥲