beyzabs benim bir hafta geçmesine rağmen yaptım negatifti mevsimsel değişikler olabilir ama diğer ay hamile kaldım tabi herşeyin bir zmanı vardır elbet ve adete dort gün kala kanda ogrenmiştim sansa bak işte nasıl ne zman olacağı belli olmuyor nasip umidinizi kesmeyin Allaha inanın dua edin ❤️🙏