beyzabs Kızlar selam. Reglim 4 gün gecikti. Gögüs agrım var fakat düzenli giden bir reglim vardı şimdi gecikme yaşıyorum. Korunmasız olan ilişkiler oldu fakat eşim kendinden emin oldugunu söylüyor. Yinede hamile kalmış olabilir miyim?
petronix beyzabs Bir test yapmanızda fayda var düzenli oluyorsa gecikme yaşamışsınız hamile olabilirsiniz
ZeynepDuru17 beyzabs eşin eminse değildir adet gecikmesi illa hamilelikten olmuyor benimde gecikirdi ama hamile olmamıştım
mervedmrcn beyzabs düzenli regliniz gecikmiş birde göğüs hassasiyeti genel belirtilerden bi test yapın her ihtimale karşı bence
beyzabs Oksuruksurubu hayır yapmadım ama yorumlardan sonra yapmam gerekiyor sanırım :) esim yok diyor ama gecikince endiselendim
ezgickm beyzabs valla genelde erkekler emin oluyor bu durumdan😅 ama yinede bir ihtimal tabiki bazen kendileri bile farketmeyebiliyor bende bir kaza kurbanı mı oldum diye bekliyorum 😅 bizde ben emindim eşim sıkıntı olmuş olabilir dedi 🥶
beyzabs ezgickm ayy cok stresli degil mii😅 karnımda kasılmalarda oluyor acaba olcam mı diyorum ama geciktikce acaba mı demeye başladım
ezgickm beyzabs canım ben regl oluyorum sanırım test yaparken farkettim ama testte silik çıktı 😅 inanmıycam bu testlere artık