Kızlar benim şimdi 3 tane emriyom kalmıştı ya dediler tek koyalım bir tane kaliteli bir tane geriden gelini donduralım ben dedim iki tane kaliteli siz koyun biz o şekilde konuşmuştuk dedim çok ısrar ettiler donduralım diye ya da bir tane normal koyalım bir tane geriden koyalım gelini koyalım dedi onu da kabul etmedim yani o kadar aşama yaşadım tutmazsa zaten bu doktora devam etmem yine bu hastanede İstanbul’daki hastanelere giderim yoksa Sakarya da hastaneyi seçeyim ben normalde bahçeci Mehmet Raşit hocaya gidecektim bu da benim normal tedavi gördüğüm doktordu 2 tedavisi olumsuz oldu çatlatma tedavisi dedi aynı işlemi yapıyoruz tüp bebekte uzaklara gitmenize gerek yok öyle deneme kararı almıştık her şeyde yolunda gitti yani bakalım hayırlısı diyelim ama gerçekten transfer aşaması hiç beynimden çıkmıyor acıdan yumurtaları bile izleyemedim hoca ilacı bildiğin saçlarım yoldum kateterin girdiği rahim duvarı çok darmış o yüzden çok zorladı beni normalde 15 dakika sürüyor dedi benimkisi yarım saat sürdü o aşama çok acı verdi sonra neyse bütün hepsini çıkarttı işlem bitti dedi sonra şırıngada yumurtanın biri yapışık kalmış tekrardan tekrar enjektifler aynı şeyi tekrar yaşattılar