Masal1234_ haklısınız ama burda çoğu kişi çok övüyordu hayıt tohumu macununu, alıp bu ay denemek istedim , sonra düşündüm macunla veya kürle olcak değil en iyisi doktora gözükmek ,bir sorun varsa da en azından erken müdahale edilir ve icimixin rahat olması salı günü gideceğim doktora biraz da utangacım 🙈 en son ne zaman gittim kadın doğuma hatırlamıyorum, siz gittiniz ne gibi testler yaptırdı size doktor