Balkokulum11 Kızlar merhaba hayıt tohumu macunu kullanıp hamile kalanlar var mı? Bizde 6/7 aydır deniyoruz, hayıt tohumu macunu aldım onu kullanıyorum, kullanıp memnun kalanlar yazabilir mi? ( 5 gün sonra doktor gideceğim
Helloyaa Balkokulum11 ben macun şeklinde yedim başka otlarla karışıktı kistim vardı bir ay sonra hamile kaldım su an 7 aylık vesile olduğuna inanıyorum :)
Masal1234_ Balkokulum11 geçmiş olsun insan bu süreçte herşeyi yapmak istiyor ama bir yandan yaparken bir yandan yıkıma sebep olabiliyor bende incir kürünü denemiştim tabi ploraktin hormonumun yüksek olduğunu bilmeden hop sonra birde onu dusurmek için ilaç kullandım başkasına iyi gelen size iyi gelmeye biliyor dikkatli kullanın aman bence direk rahim flmi çektirin doktora gidip 1 yıldır deniyoruz olmuyor diyin ben 1 yıl denedim neler neler 2 çatlatma iğnesi letu kürler sonra bir yıl dolunca gittim ki ikiside kapaliymis koca bir yıl boşuna ağlayıp kendimi paralamisim sonra tek sağ açıldı iki kez gebelik oldu ama sonuç olmsz bekliyorm bakalm yuregim yana yana bir çözüm bulmaya çalışarak ağlayarak gülerek bu yol zorlu Rabbim arayan dileyen herkese zahmetszce kolaylıkla güzellikle nasip etsin 🤲🌸
Hayalim91 Balkokulum11 arkadaşım ins rabbim o duyguyu yaşamak isteyenlere herkese nasip etsin bazı şeyler psikolojik fazla düşünmemeye çalışın çünkü bu konuyu düşündükçe olmuyor oluruna bırakın bak k zamn olucak
Ftmnur11 Bende düşünüyorum diğer ay kullanmayı Burda bekleyim bakalım kullananlar ne yorum yapacak :)
erikarpuz Balkokulum11 ya ben size dediğim yerden aldım da şimdi kullanıyorum tadı çok kötü öğürerek yiyorum resmen bir de onu araştırayım teşekkür ederim
Balkokulum11 erikarpuz kokusu kötü ama tadı güzel yediğim de nefes almadan tek seferde yiyorum maalesef 😂
1tosbikannesi erikarpuz nihalinbahcesinden 2 kavonoz almıştım bende bir kavanozu zar zor bitirdim öğürerek dediğiniz gibi ama bir faydasını göremedim ne yazık ki
erikarpuz Balkokulum11 inşallah ben açıkçası bu ay yumurtlama takip ettim faydasını gördüm diye düşünüyorum ilk defa pik gördüm çünkü ve ertesi gün de catladı 😇 ama düzenli kullanmakta fayda var 10 gün kadar sabah akşam yeneye gayret ettim
Balkokulum11 erikarpuz bende 4 gündür başladım kulanamaya, ovulasyon testini de yapıyorum , umarım hayırlı haberler alırız 🥰
Ftmnur11 Bu macunu kullanıp hamile kalırsanız mutlaka yazın arkadaşlar.Mutlaka okuruz yorumlari Olumsuz seyler soyleyenlerde var bende emin degilim kullanıp kullanmamak konusunda
Ftmnur11 erikarpuz başka bı sitede okumuştum kist varmis kadında bilmiyormuş.bu macunu kullanmış kisti patlatıp iç kanama yapmış .korktum bende almamıştım vazgecmidtim bunu okuyunca
Ftmnur11 erikarpuz aynen bende bilmiyorum ama insan korkuyor .kaş yaparken goz çıkarmaya gerek yok diye düşünüyorum bende Benim sadece pkos sorunum var öyle miyom çikolata kisti falan yok