anneolmayolunda59 ben femara tedavisi olduğumda hiç belirti yoktu ve tedavinin başından beri aşılama düşünüyordum hatta eşimle kenara bir şeyler ayırmaya başladık ama nasip işte beklemedigin anda gelir seni bulur o ay bebeğimin olacağını öğrendim. Bende pkoc var aylarca ilaç aldım. Bak göreceksin hiç beklemediğin anda olacak. Sana şunu söyleyeyim. İnşaallah bu ay olur ama olurda negatif olursa adet olursan adetin biter bitmez incir tüket ben tedavi olduğum ay yumurtam buyumemisti burada yazılara baktım incir yazmışlardı bol bol incir yedim ve 12 mm olan yumurtam kendiliğinden çatlamış extra yemi bir yumurtam 22 mm olmuştu sadece 4 günde .