anneolmayolunda59 Kızlar 24 Eylül sabah doktora gittiğimde çatlamam olmuştu fakat sadece bir yumurtam gelişmişti kendiliğinden çatlamıştı femara kullanmıştım bugün 10. Günü test yapmak istemiyorum hiç negatifi görücem diye varmı 10. Günde gebelik öğrenen
sweetmom_ anneolmayolunda59 ben 10. Gün öğrendim silik çıkmıştı kan verdim 3 çıktı 2 gün sonra da artış oldu
Kaderyusuf anneolmayolunda59 bende sizin gibiyim letu kullandım 23 ü yumurtlama günüm bekliyorum ayın 9 unda olmazsam test yapacağım
anneolmayolunda59 Nesli17 zaten içimden gelmiyor öyle test yapmak adet olmayı bekliyorum hiç umudum yok
anneolmayolunda59 ezgickm yiia ne güzel ben korkuyorum biraz negatifi görmekten doktorum 8-9 ekimde test yap demişti ama hiç umudum yok
ezgickm anneolmayolunda59 inşallah vardır hakkınızda hayırlısı olsun❤️ ben oğluma hamile kaldığımda adet bitiminden 8 9 gün sonra yumurtlama görmüştüm sonrasında da şüpheli ilişkinin üstünden 10 gün geçince reglime 10 gün kala test yaptım aynı dün paylaştığım varla yok arası hayali bir çizgi çıktı 2 gün sonra tekrar yaptım yani reglim 8 gün kala baya gözle görülür çift çıktı ❤️🥹 çok şükür 2 yaşında şimdide allah isteyen herkese nasip etsin ❤️
sweetmom_ anneolmayolunda59 evde test yap canım silik olsa bile kan ver ve takip et benim de senin ki gibiydi bir yumurtam kendiliğinden çatladi başka bir tane daha büyümüştü onu riske atmamak için iğne oldum ama kendiliğinden çatlayan yumurtam bebek olmuştu. Erken döllenme de olmuştu. İnşaallah sende de pozitif olur.
Rabiamina anneolmayolunda59 en az 14 gün beklemeniz gerekiyor yok yere erkenden yapıp moralinizi bozmayın
Rabiamina anneolmayolunda59 ben adete 4 gün kala yaptım negatif 2 gün kala yaptım silik çıktı. Yani ilk yaptığımda yine olmadı diyip çok kötü olmuştum. Yine de siz bilirsiniz 😊