gktgmom Kelebegimmm benim kanamam olduğu için ne yazık ki sezaryene döndü neyseki bebeğim ve ben atlattık şükürler olsun
Bd2525 Hayırlı geceler hepinizie doktoruma danıştım olabileceğini söyledi bebeğin hareketlerini takip ettim iyi çok şükür pazartesi muaneye gideceğim hepinize çok teşekkür ediyorum 🥰💕 İlk gebelik olduğu için çok fazla korkup endişelendim