cLearQueen Kızlar bu gece 12′de yatışım yapıldı şuan hastanedeyim sabah doğum var dua eder dua beklerim 🙏🏻
Suzican cLearQueen canım RABBİM sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin senin için bi aytelet kürsi okucam 🤲🏻
Belinay1212 cLearQueen rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin zamanı gelince bizde sağ salim kavuşuruz bebislerimize
Mucizebebegim1 cLearQueen Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🥰 Ekim annesi olacaktım bende Eylül oldu ama çok şükür kızım yanımda sağlıklı sanalda nasip olsun 🌸
1Anneadayiiii cLearQueen ayy hatırlıyorum seni canımm 😍 inşallah sağ salim kavuşursun bebişine Rabbim yardımcın olsun inşallah güzel doğum hikayeni bekliyoruz 🤲🏻❤️🩹
cLearQueen 1Anneadayiiii amiiin canim insallah 😊 dogum olsun hikayemi en yakın zamanda yazıcam insallah pozitif hikaye olur 😁
1Anneadayiiii cLearQueen olur olur sen pozitif düşün pozitif olsun inşallah ay neler hissediyorsun çok az kaldı kavuşmaya 🥳🤭
SM5534 cLearQueen aaaa sizi hatırlıyorum inşallah sağlıkla kucağınıza alın çok sevindim bizlerede dua edin lütfen sağlıkla alalım kucağımıza Alalhım yar ve yardımcınız olsun bebeğinizi mutlu sağlıkla şekilde kucağınıza alıp yuvanıza gitmek nasip olsun 🤲💐
cLearQueen SM5534 amiiiin cpk tesekkurler elbette dua ederim Rabbim hepimizin işini kolaylastırsın insallah 😊
KurabiyeninAnnesi123 cLearQueen normal mi sezeryan mi canim saglkla al kucagins güzel doğumlarin olsun🤲🏼♥️