Gmzcngz gamze hanım tekrar iyi akşamlar ya birşey söyleyecektim ben sizinle konuşurken Baska bir arkadaş daha yazmış ilaçlar için onunla çok önceden de konuşmuştuk kendisi Azerbaycan da yaşıyordu ilacı çok pahalıya alıyordu ona gönderecektim çok uzun zaman geçtiği için unutmuşum. Ben elimde olan kutuları onunla size eşit bölsem yani üç kutu dan falan olacak yine işinizi görür mü ister misiniz? Kusura bakmayın vallahi 2 ay oldu o arkadaşla konusali tamamen unutmuşum şuan istemis geri de çevirmek istemiyorum çünkü orada çok pahalı ve devlet karşılamıyor ☹️