bebisveannesiiii bebek arabası alıcam ben oğlumun bebek arabasını satmıştık 1 yaşındayken arabaya sığmıyordu Polo vardı evde de o dönem koyacak yer yoktu baston tarzda almıştık şimdi o yüzden bebek arabası alıcaz
Kıyafet olarak sıfırdan hepsini alırım çünkü oğlum Aralık’ta doğdu bu minnak Mart’ta doğacak bahara doğru mevsim farkı var zaten ve cinsiyeti de öğrenicez derken dolabını baştan düzerim zaten oğlumun kıyafetlerini sayılı giydirmiştim hepsini yıkayıp ütüleyip kaldırmıştım deprem zamanı onları depremzedelere gönderdim ayakkabı battaniye yelekler kıyafetler hepsi sıfıra yakındı o yüzden şimdi ikinci bebişime de dolabını kurucaz inşallah