Oğlum var, kızıma hamileyim. Büyük eşyalar ve temiz giyilebilecek durumda olan kıyafetleri duruyor. Unisex çoğu, özellikle yenidogan döneminde ve 1,5 yaşına kadar olanları kullanıp eskitmek istiyorum. O kadar çok ve kaliteli şeyler ki 3 çocuk daha büyür. Yine de tabii ki kız bebise özel şeyler de aldım yenidogan takım, tulum vs. Daha çok 1 yaş sonrası için aldım elbise vs.