Eymnannsi Allah analı babalı büyütsün inşallah canım ne güzel nasıl başladı sancın bende 39+2 ye giricem kaç gündür kasıklarımda ağrı var topal yürüyorum zaten birde belimden de agrı oluyor doktor gittiğimde nts 30 40 arası çıkmıştı çarsamba günü acaba ne zaman gelir benim ki