Eymnannsi Hanımlar 39+5 haftalık hamileyim sabah 8 den beri 5 dakika 6 dakikada bi karnımın alt tarafına sancı giriyo ne yapmalıyım doğumun başlayacağının belirtisi mi ?
Minikdunyam Eymnannsi bi duşa gir bence sıcak su rahatlatır baktın geçmiyor o zaman acile gidin nişan fln gelmedi mi.. belinden ağrı vuruyor mu? Geçen sancı belde başlayıp yayılıyor diyorlar genelde
ZeynepEdaa Eymnannsi kesinlikle olabilir👍 doktorunuzla irtibata geçin isterseniz açıklığınıza bakar hem
kocisininprensesi Eymnannsi bizim haftamız daha 24+3 sancıyı bilmiyoruz ama umarım bi avazda doğurursun. Rabbim miniğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin🙏🏻🙏🏻
Duranb Eymnannsi cnm pozisyon degistirdigindede hala sancin varsa dogum sancisidir diye duydum ve sancilarin duzenli olmali siddetlenmesi gerekiyor zaman ilerledikce
SevgibiR Eymnannsi doğum sancısı olmasin sık sık giriyorsa şiddetli mı ben pek anlamam sancidan ama artık haftan da gelmiş
Irmakelizim06 @Eymnannsi sancı konusunda pek bilgim yok canım günümüz aynı benmde ara ara karnım ağrıyo bugün ama umutsuzum eğer seninki sancıysa darısı basıma :) Allah bi avazda kurtarsın
Minikdunyam Eymnannsi o zamanın gerçek sancı olabilir bence hastaneye gidin açılma fln var mı baksınlar vakit kaybetme hadi inşallah bi Avazda kurtulursun 🤲🏻