Muzaffer aminn canım benim Allah razı olsun bana dr kolay kolay hamile kalmazsın dedi polikistik oversin dedi soğan sıyu içtim gittim başka dr bi tane bile kist kalmamış içtikten bir ay sonra hamile kaldım ☺️İlk bebeğimi düşürdüm kese aşağı yerleşmişti ama düşükten sonra bir kere adet gördüm kendi isteğimizle tekrar denedik şükürler olsun hemen hamile kaldım. Allahıma şükürler olsun bunda herşey normal ilerliyor. Ümidini kaybetme Canım benim Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin♥️