Deletedmom2232 kötü düsünmemekle alakasi yok sadece sonradan üzülmemesi icin diyorum ama kendisine kalmis bir sey yinede zaten yerlesme esnasi en riskli olan bir esnadir. herseyin hayirlisi olsun insallah😊 ben etrafimda böyle erkenden ögrenipde sonra adetiyle birlikte geri kaybeden cok gördüm ve nasil üzüldüklerini de gördüm o yüzden zaten hep adet dönemini bekleme yönündenim