Nemo tabiki ben yaptım o kadar siliktiki flaş tutup baktık eşimle üç dört tane test yaptım iki gün sonra talihsiz bir olay yaşadım merdivenden düştüm doktora hamilelik şüphem var dedim değerim 22 çıktı☺️☺️☺️ Kan testi yaptır canım benim adetim daha gecikmemişti yaptığımda