Kumsal28 Alyadnz33 bende bugün 6+1 ilk kontrolüme gittim fakat kese vardı ama bebeği göremedim çok korkuyorum bende ya bebeği göremezsem diye
Nurella07 Kumsal28 gözükmüyor zaten çok küçük bir et parçası beliriyor hafif ten biraz daha geçsin görürsün hiç korkma 6+1 de gittim çok çok minik bisey gördüm mesela
Nazli_3009 Kumsal28 ben son adet tarihime göre bugün 7+6 yım pazartesi kontrolde kese göründü ve kese 5 buçuk haftayla uyumluydu geç döllenme dendi
Kumsal28 Nurella07 ben göremedim işte keşke görseydim icim rahat olurdu zaten haftaya cumartesi çağırdı inşallah o zaman görürüm 🤲😔
Nurella07 Kumsal28 görürsün canım bazen olabiliyor böyle sıkıntı yapma kendine geç döllenme den kaynaklı da olabiliyor görürsün ama zaten daha çok fazla küçük ben bile bir nokta kadar bisey gördüm
Nazli_3009 Kumsal28 normalde 8 haftalık olacak yarın ama pazartesi günü 5 buçuk diye ölçüldü ondan göremedim yani