Neferut Alyadnz33 kaç haftalıksınız şimdi? Stres yapmayın neden olsun ki bence gayet sağlıklı ilerleyecek. Her anne adayının böyle korkuları olur 💞
Fatmanur12345 Alyadnz33 canım benden sana tavsiye asla stres yapma iki gündür stresin dibini goruyorum kanamam oldu çok şükür iyiymiş bebeğim kalp atisini duydum rahatladım
Kumsal28 Alyadnz33 bende bugün 6+1 ilk kontrolüme gittim fakat kese vardı ama bebeği göremedim çok korkuyorum bende ya bebeği göremezsem diye
Neferut Alyadnz33 1 hafta sonra bebeği görürsün de kalp atışı için biraz erken olabilir. 7. Haftalarda net duyuluyor diye biliyorum ☺️
Alyadnz33 Fatmanur12345 inşallah canım ya çok korkuyorum İlk gebeliğim çok güzel geçti böyle korku bile yoktu ama bu ikinci de bilmiyorum çok korkuyorum
Fatmanur12345 Alyadnz33 7 haftalıkken boş gebelik dendi kürtaj dediler canım o zaman bebeği hiç görememiştim
Fatmanur12345 Alyadnz33 gittim ertesi günü özele alttan bakıldı bebegi gördük canım sen hiç korkma aklına getirma kötü şeyleri