iremd-1798 Canlar. Ben iki haftaya işe başlayacağım. Süt sağma makinesi almam lazım elektrikli. Ama hangi marka alsam bilemedim. 2 bin TL den fazla veremem. Uzun süreli kullanım olması lazım. Yardımcı olabilecek var mı? ☺️🌸
ipos iremd-1798 e bebek’in kendi markasını bana çok övmüşlerdi. 1400₺ olması lazım fiyatı ben de ondan alacağım
selencinaar iremd-1798 bende kullanmadım henüz ocakta doğumum. Kiwi baby çok öneren olmuştu 720₺ gibi bi fiyata almıştım bi inceleyin isterseniz
iremd-1798 Hulo2105 evet memnun olan çok ama onda da fiyat biraz pahalı teklisine bakabilirim sanırım 🥹
iremd-1798 Rabia97 ay bugün ikilisine baktım 2800 dedi o kadar çıkmam mümkün değil şuan doğum parası parçalı yatıyor iki kızım var onlara anca yetiriyorum teklisi de işimi görür mü bilemedim 😟
iremd-1798 ipos bir tane buldum e bebekte 1400 dü markasını hatırlamıyorum e bebeğin markası olabilir. Ama e bebeğin markası ne onu da bilmiyorum 🥹
iremd-1798 selencinaar arkadaşım da dedi ama Bana uzun süreli kullanım lazım bebeğim 3 aylık bile değil 🥹
iremd-1798 Ozlemustunbas1 bende de manuel var yapamıyorum elim kolum yoruluyor ve çekim gücü bana yeterli gelmiyor ne yazık ki 😟
Ebbruc iremd-1798 e bebeğin çiftlisini aldım babymom mı ne asla memnun kalmadım, lansinoh tekli aldım 7 ay kullandım memnundum
Ebbruc iremd-1798 bence gayet iyi çekim gücü, yani uyarı veriyo göğüse bebeğin emmesini taklit edip uyarıyo
Cosimaniehaus iremd-1798 yengem kiwi kullanmıştı yeğenim şimdi 3 yaşında. Bana verdi şimdi ben kullanıyorum. Uzun ömürlü bir ürün. Powerbank ile kullanın daha konforlu üçlü prizle falan uğraşmazsınız
iremd-1798 Ozlemustunbas1 ben ilk kızımda denedim çok az sütüm geliyordu bir de zor oluyordu sonra elektrikli de denedim hem rahatlık hemde sütüm fazla gelmeye başladı. İkinci kızımda da manuel aldım yok sütüm asla gelmiyor çekimi yetmiyor 🥹 İnşallah siz etkisini görürsünüz