Merhaba benim oğlum da süpriz bi şekilde yarık dudaklı doğdu çok şükür ki damağında yoktu şuan emmesinde felan hiç sıkıntı yok çok şükür maşallah emiyor 3 aylık olunca plastik cerrahına gidip diktireceğiz rabbim beterinden korusun başka bir sorun olmasın yeter ki sadece doktorlar tüm kontrollerın yapılmasını istediler hani başka bir sorun var mı diye kardıyoloğa genetiğe görünecek bir de uultrason a girecek pazartesi