Kızlar başına gelen varmı yeni detaylıdan çıktım aşırı moralim bozuldu canım sıkıldı doktor ameliyat ile halledilir takma dedi çok şükür para ile halledilecek birşey başka sorun çıkmasın yeter ama down sendromu riski için amniyosentez dedi temiz çıkar sonuç ama yine de emin olmalıyız dedi ilk gebeliğim 18 haftalık iken sonlandı anomali nedeniyle sonra şubat ayında düşük yaptım isyan etmek istemiyorum ama sınanmaktan gerçekten yoruldum