Arife3507 Fbasturk hastanedekilerin ne kullandigo hangi marka oldugu belli mi acaba bende lansinoh almistim insallah sorun yasamam
Fbasturk Arife3507 sütünü 2 saatte bir sagnaya çalış canım en geç 3 saatte bir ,ben bu süreyi biraz gecmistim sol koltuk altimda ceviz kadar bir beze çıkmıştı ,şimdi geçti çok şükür
Tugceisil Arife3507 benimde Mayıs sonuna geliyor daha mendil almadık şöyle temiz bi liste arıyorum hiç gereksiz şeyler almak istemiyorum bekleyeyim burda
Fbasturk Arife3507 ne demek rica ederim umarım yararı olur bende bu şekilde tecrübe yaşadım ,süt kanalları değişik bölgelerden gelebiliyormus doktor demişti ,bende koltuk altında ceviz kadar beze çıkmıştı kısa süreli sagmada 3-5 güne geçti
Fbasturk Arife3507 rabbim hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin ,evlediniza sağ sağlık sağlıkla kavusun ,Allah a emanet olun