Arife3507 süt pompasıni ihtiyaç olursa alın derim, hastanedeki pompalar çok kullanışlı oluyor, ben sezeryan doğum yaptım bebeğime yoğun bakıma girdi eve çıktığımızda evde süt sagip götürüyoruz ona, lansion göğüs uçlarını acıtmıyor ama vakumlama gücü iyi değil göğsü tam sagmiyor, sürekli kullanırsanız damarda tıkanıklık oluşturabilir birde baby me kullandim sağım gücü vakumlamasi çok iyi ama göğüs uçlarını acıtıyor bikac kullanımdan sonra yara olabilir, en iyisi hastanedeki pompalar olabildiğince kullanın, eve çıkınca ihtiyaç olursa alırsınız