Nesizade05 yanlış düşünmysn haklısın ama bebek varken dip köse gırmek cok zor sureklı aglıycak acıkıcak alt degısımı ıstıycek üst degısımı ıstycek bıde annennem rahmetli hep derdıkı bebek temız evın üstüne gelirse daha ıyo olur evden bed bereket eksık olmaz Derdi ama tabı kısısel tercihiniz bu yöne bısey dıyemem hele o evde bebek dısı çocuk ta varsa banyoya görmek bıle haram oluyor ınsına