Bergamot Sebur ahah aynen öyle oldu valla 😂 ama size erken daha bence doğuma kadar perdeler dolaplar falan yine tozlanır gibi. Normal temizliği yapın yine dip bucağı 35’e falan bırakın
Aeell Sebur 3 çocuk var bıde agırlasmadan yapmwm lazımdı agırlasınca yapamam bu haldeyken bıle bacak kıtlenmesı bel ağrısı benı oldurdu
Nesizade05 Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama dip köşe camlar dolap içleri vs neden bu kadar düşünüyorsunuz doğuma yakın yapmayı falan gelen camıma mı bakacak baksın bi daha da gelmesin yani doğumdan sonra ne zman rahat hissedersem yaparım yapamadım birini çağırırım falan bana bunlar bu dönem çok abartıldı gibi geliyor bilemiyorum moda gibi doğuma yakın detaylı temizlik ..diyelim Allah korusun erken doğum yaptım dip köşe temizliğim yoktu ne olmuş yani olmasın canımdan önemli mi
Sebur Nesizade05 yooo kendime saygım var o yüzden evimi tertemiz görmek isterim 😊 sonrasinda yapamam cok diye 😊elalem ne der diye yaşayan geri kafalilardan değilim çok şükür 🙂
fatmaaaas Nesizade05 bende genel temizlik yapıyorum oda oda ama yorulduğum yerde neyse burası da kalsın napalım doğum sonrası hep evdeyim nasılolsa öyle yaparım diyorum yapabildiğim kadarıyla yapmaya çalışıyorum diyelim camlar da dışını silmeye takatim yok zaten kış geldi bahar geldi mi sileriz nolmuş modundayım evin içi temiz olsun da bebeğimle ilgilenirim vakit buldukça da yaparım diyorum Kİ doğumdan sonra dıştan gelecek kimsem yok olsa da yine aynı yapardım
Aeell Nesizade05 yanlış düşünmysn haklısın ama bebek varken dip köse gırmek cok zor sureklı aglıycak acıkıcak alt degısımı ıstıycek üst degısımı ıstycek bıde annennem rahmetli hep derdıkı bebek temız evın üstüne gelirse daha ıyo olur evden bed bereket eksık olmaz Derdi ama tabı kısısel tercihiniz bu yöne bısey dıyemem hele o evde bebek dısı çocuk ta varsa banyoya görmek bıle haram oluyor ınsına
Gkya Sebur ay bende de aynı durum 34 haftalığım dolap içleri halloldu dıvar halı kalfı haftaya halledicem onuda
Sekerkutusu Sebur bende 31 haftalık oldum bugün sadece dip köşe süpür sil yaptım evimde küçücük. Şu anda belimin ağrısına hareket edemiyorum 2 saattir yatıyorum kalkınca belim zonkluyor 🥹 enerjik yapmaya başlamıştım oysaki iş bitti bende bittim..😥
fatmaaaas Sekerkutusu inanın bende aynı durumdayım bebeğe Allah korusun bişey olsa erken gelse falan vicdanen rahatsız olurum diyprum kendime o yüzden abartma yapabildiğin kadarını yap diyorum sürekli ki cam sil yine kirleniyor ev süpür yine aynı oluyor öyle değil mi hiçbirşey kendimizden bebeğimizden kıymetli değil sağlıklı hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alalım Allah’ın son günü değil ya hepsi yapılır illaki
Nesizade05 Sebur bende zaten gelen ne der diye temizlik yapmıyorum insan yaşadığı evi elbette kendine saygısı ve temiz bir yerde yaşamak adına yapıyor benim demek istediğim bu kadar kasmaya gerek var mı 😏
Sekerkutusu Sebur aslında öyle yaptım ama işim bitince bi oturdum oh dedim kahve suyu koymak için kalkınca bi baktım tutulmuşum. Hala aynıyım bi düzelme yok yatıyorum. Bidaha yapmam zaten böyle. Dikkat bile etsem riske atmam kendimi.
Sekerkutusu fatmaaaas artık cidden birşey yapmamalıymısım onu farkettim. Zaten hemen nefes nefese kalıyorum. Aşırı yormasam da kendimi bedenime zarar veriyor sonrasında. Zaten kendimden bebişimden özür dileyip dileyip durdum. Ağrıdan doğrulamıyorum. Vicdan yaptım bende 😥
Sebur Nesizade05 evet var çok rahatsız oluyorum. 😆🩷 Yani bende aman deli gibi temizlik yapayım heryer ışıl ışıl olsun demiyorum. Bende çok zorlamiyorum zaten emin olun çoğu yeri üstün körü temizleyen biriyim. Zaten tek başıma yapıyorum herseyi ordan anlayın🫠
Glnrskr Sebur Dün başladım ama öldüm 😂 ben de 31 haftalığım erken doğum riskim var 2 hafta sonra belli olacak nasipse. Erkenden bitirip en azından vaktim kalırsa dinlenirim dedim.
Sebur Glnrskr sağlıkla gelsin inşallah bebis🩷🫠 valla bende başladım şimdiden temiz kalan kalsın kalmayanda pislensin artik banane😊😆
Ecekrk Bergamot ay bende 36 haftadayım kalkıp yapayım diyordum da neyse 37 haftayı bekleyeyim bari gelirsede erken gelmiş olmasın 😂
Zeliha1818 Sebur 35. Haftadayiz halilarim yıkamadan geldi dün dip köşe temizlik yaptık annem kuzenimle tek başına olmuyor ne kadar fazla yardım etmesemde akşamına tansiyonm düştü acillik oldum
Bsjsjdkdkdk Bende 34 haftalık hamileyim halılar yıkamada , bir haftadır ağır ağır dolap içlerini yapıyorum, Cumartesi de kadın gelcek temizliğe sonrası da artık rutine bağlar
Sebur Bsjsjdkdkdk aynen bende öyleyim hergun azar azar yapıyorum yoksa geceleyin bel ağrısından ağlıyorum 😅🤪🫠
Glnrskr Sebur Ben de öyle niyetlendim ama iki hafta sonra kontrol sonrası kardeşlerimi toplamak için ufak ufak işe koyuldum hepsine diyorum iki hafta sonra gel temizlik yapalım 😂 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin amin 🥰