Mhsnogzby Bebegimgeliyor10 benim ikinci gebeliğim ilkinde de ölü gebelik geçirdim kürtaj oldum buna da şimdi boş diyorlar
Bebegimgeliyor10 Mhsnogzby canım üzülme sakın ama boş olduğundan emin ol tabi Doktor demişti bana ne kadar şanslısın vücudun sağlıksız gebeliği reddediyor bu iyi bişey aslında demişti ama biz anneneler kabullenmek istemiyoruz Rabbimin vardır bir bildiği 🥹🙏