Eslemdogaan aynı durumdayız son adet başlangıcım 8 Ağustos 4. Haftada göremedi ertesi gün gittiğimde var dedi ve 3 hafta sonra gel dedi gittiğimde duyamadı kalp atışını ve vajinal bakacağım atış yoksa almamız lazım dedi haftaya bizde ordan çıkıp özele gittik orada vajinal ve ultrason ile baktılar ve ikiz olduğunu ama kalp atışı olmadıklarını söylediler onlarda alınmalı dedi ikiz olduğunu öğrendiğime mi sevineyim alınacaklarına mı üzüleyim bilemedim bana da bebek gelişim 6+3 dedi devletteki Salı günü gidince tek seçeneğim inş kalp atışı duyarım aynı şey inşallah senin de olur ikimizde duyarız inşallah hakkında hayırlısı detayları yaz lütfen Allah sabır versin