Brcuburci Kumsal28 normal bence 10 gün sonra falan çağırıyor sonra genelde kalp atışı vs ozmaan görünür
minigim__1 Kumsal28 bende de kese var bebek yok 8+3üz ama usg 7+2 yarın kürtaj olacağım kese 30 mm olmuş ama bebek yok
Kumsal28 minigim__1 ayyy çok geçmiş olsun ya çok üzüldüm bende şuan bebeği göremedim içim bı kötü oldu😔
G-l-y minigim__1 Devlette mi yoksa özelde mi olacaksın cnm bende dün oldum Allahım en kısa zamanda yüzümüzü güldürsün kucagimizi boş bırakmasın inşallah
minigim__1 Kumsal28 gittim 2hastaneye de ilki geçen hafta alacaktı aldırmadım sonra başka yere gittim 1hafta bekleyelim dedi bıgun gittim yarın alacaklarmış
Kumsal28 minigim__1 inşallah ya ben çok korktum doktor öyle dediği zmn zaten çok dua ediyordum girmeden de olmadı 😞
Beyzahamarat72 Kumsal28 moralini hiç bozma ben şuan 15 haftalık gebeyim benimde gözükmedi gitigimde 1 hafta sonra gel dedi gittim öyle gözüktü pozitif düşün Allah’ın izniyle görürsün
Cihangir09 Kumsal28 normal 6+4 te gittiğimde benimde sadece kese gözükmüstu 8de bebeği gördük ve kalp atışını duyduk endişe etmeyin ☺️
minigim__1 G-l-y devlette canım şehir hastanesinde daha cesaretim kalmadı Allah herkese nasip etsin bi kızım var ona sağlık sıhhat versin inşallah
Melike1001 Kumsal28 ben ilk kontrole gittiğimde 5+3 tü bebeğim. Kese göründü bebek görünmemişti. Bir sonra ki kontrolümde 7+4 tük kalp atışını da duyduk sende duyarsın inşallah ben de çok endişeliydim senin gibi